اکسسوری استیتمنت چیست و چه ویژگی هایی دارد؟نحوه استایل کردن+عکس

 

 

اکسسوری استیتمنت چیست؟

بذارید اینطوری شروع کنیم: اگه دوست دارید استایل شما بیشتر از هرکسی به چشم بیاد یکی از بهترین راه‌ها انتخاب اکسسوری‌های استیتمنت هست. احتمالا با این تعریف متوجه شده باشید که منظور ما از استیتمنت چیه. در ادامه بیشتر به توضیح مفهوم اکسسوری‌های استیتمنت میپردازیم.

 

اکسسوری استیتمنت چیست؟

اکسسوری‌های استیتمنت با اکسسوری‌های دیگه کمی فرق دارن. در واقع زمانی میگیم کسی از اکسسوری استیتمنت استفاده کرده که اون اکسسوری در استایلش بدرخشه و همه‌ی توجه رو به سمت خودش جلب کنه.
اکسسوری‌های استیتمنت برای شما استایل منحصربه فرد و زیبایی رو به وجود میارن. البته به شرطی که نحوه‌ی ست کردن اون‌ها رو بلد باشید.

 

روش استایل کردن اکسسوری های استیتمنت

چیدن استایل با اکسسوری‌های استیتمنت، هم کار بسیار آسونیه هم سخت. برای ست کردن و استفاده از اکسسوری‌های استیتمنت در استایلتون باید به چندین نکته توجه کنید.
اولین نکته اینه که به مناسبتی که قرار هست در اون شرکت کنید توجه کنید. شاید استفاده از اکسسوری‌های استیتمنت برای یک قرار کاری رسمی مناسب نباشه.

 مورد مهم دیگه‌ای که باید بهش توجه کنید رنگ اکسسوری‌های استیتمنتی هست که استفاده میکنید. استفاده از یکسری از رنگ‌ها برای هر تناژ پوستی نتیجه‌ی فوق‌العاده‌ای رو به وجود میاره. به طور مثال اگه تناژ پوستی شما گرمه، میتونید یک تاپ نارنجی با شلوار جین آبی به اضافه‌ی یک گوشواره استیتمنت به رنگ آبی انتخاب کنید.
قبل از اینکه بخوایم مورد بعدی رو بگیم، پیشنهاد میکنیم مقاله انواع تناژ پوستی رو مطالعه کنید که متوجه بشید چه رنگی مناسب شماست.

 

اکسسوری استیتمنت


مورد مهم آخر درباره‌ی استفاده از اکسسوری‌های استیتمنت، توجه به استایلتون هست.
باید دقت کنید که با انتخاب اکسسوری‌های استیتمنت، توجه مخاطب رو به سمت اونا میکشید و اگر بقیه‌ی اجزای استایلتون شلوغ باشه باعث کلافگی میشه و استایل شما از یک استایل منحصر به‌ فرد خارج میشه. اما توجه کنید که این به این منظور نیست که از هیچ رنگی یا هیچ اکسسوری دیگه‌ای استفاده نکنید. برای همین گفتیم هم سخته هم آسون.
به طور مثال اگر انتخاب شما یک گردنبند استیتمنت هست، پیشنهاد میکنیم به یک گوشواره‌ی ساده و یک ساعت مچی بسنده کنید. برای لباس سراغ یک پیراهن بدون طرح و پترن برید. البته که میتونید لباس‌های پترن‌دار و یا حتی گوشواره‌ی استیتمنت هم استفاده بکنید همزمان با استفاده از گردنبند استیتمنت. فقط باید حواستون باشه همه چی بهم بیاد.

 

 

گردنبند استیتمنت


 

حالا که با روش استایل کردن اکسسوری‌های استیتمنت آشنا شدیم، وقتش رسیده که با ویژگی اکسسوری‌های استیتمنت رو بشناسیم.

 

ویژگی  اکسسوری های استیتمنت

  • دارای طراحی خاص
  • در اکثر مواقع، حجیم و بزرگ
  • عموما، سبک وزن
  • استفاده از متریال‌های متفاوت در ساخت

در یک دسته بندی کلی، سعی کردیم از ویژگی‌های اکسسوری‌های استیتمنت نام ببریم. برای توضیح بیشتر باید بدونید اکسسوری‌های استیتمنت به هرحال باید یک ویژگی متمایز و خاص داشته باشن. این موضوع با رنگشون، طراحیشون و ابعادشون اتفاق میفته.
اگر به سومین ویژگی توجه کرده باشید، گفتیم باید وزن این اکسسوری‌ها سبک باشه. علت واضح هست؛ وقتی قراره اکسسوری‌ای به ابعاد نسبتا بزرگی استفاده کنیم باید از مواد سبکی ساخته بشه که برای استفاده از اون دچار مشکل نشیم.

 

 

خرید گوشواره استیتمنت


نکته ی آخر و خیلی مهمی که باید بدونید این هست که استفاده از اکسسوری‌های استیتمنت نیازمند جسارت و اعتماد به نفس هست. در واقع با استفاده از اکسسوری‌های استیتمنت به نوعی اعتماد به نفس خودتون رو به مخاطبتون میرسونید و چی بهتر از این.
 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش