چه گوشواره ای برای هر فرم صورت مناسبه؟ راهنمای کامل انتخاب گوشواره

 

 

گوشواره مناسب هر فرم صورت

انتخاب درست اکسسوری به خصوص گوشواره برای هر فرم صورت بسیار مهم و ضروری هست. این اهمیت از اونجایی میاد که با انتخاب نادرست گوشواره میتونید از داشتن یک فرم چهره‌ی متعادل با یک گوشواره‌یِ مناسب اون دور بشید. با انتخاب درست گوشواره میتونید روی نقاطی از صورتتون که نیاز هست تاکید کنید، و یا نکنید. در این مقاله قرار هست پیشنهادهای انتخاب گوشواره برای هر فرم صورت رو بهتون بدیم.

 

 

گوشواره مناسب هر فرم صورت

قبل از انتخاب گوشواره ضروریه که فرم صورت خودتون رو بشناسید. بعد از اون میتونید اقدام به انتخاب گوشواره مناسب فرم صورتتون بکنید. اگر هنوز نمیدونید چه فرم صورتی دارید حتما به مقاله انواع فرم صورت سر بزنید. بعد از پیدا کردن فرم صورتتون بیاید به این مقاله و گوشواره‌ی مناسب فرم صورتتون رو انتخاب کنید.

در مقاله‌ی فرم صورت توضیح دادیم که هر فرم صورت باید بدونه چه قسمت‌هایی از صورتش نیاز به تاکید داره. و همچنین گفتیم باید بدونه که چه قسمت‌هایی از صورت رو باید کمرنگ نشون بده. هیچ چیزی مثل گوشواره نمیتونه این تعادل رو برای شما ایجاد کنه چرا که نزدیک‌ترین آیتمی هست که کنار صورت قرار میگیره.
به طور کلی صورت‌هایی که گردتر هستن و زوایای نرم و منحنی دارن باید از مدل گوشواره‌هایی استفاده کنند که زاویه‌دارتر و تیزتر هستند. برعکس این قضیه هم صدق میکنه. افرادی که فرم صورت زاویه‌دارتری دارن باید از گوشواره‌های گردتر استفاده کنند.

 

 

گوشواره مناسب فرم صورت گرد

طبق همون اصل کلی که بالاتر گفتیم، فرم صورت گرد باید از گوشواره‌هایی با فرم زاویه‌دار استفاده کنه. علاوه بر زاویه‌دار بودن انتخاب گوشواره‌هایی که کشیده‌تر هم هستن تعادل بییشتری به فرم صورت شما میبخشن.

گوشواره برای صورت گرد

 

گوشواره مناسب فرم صورت مربع

افراد با فرم صورت مربع باید برعکس افرادی که فرم صورت گردی دارن عمل کنن. البته ویژگی کشیده بودن گوشواره برای فرم صورت مربع هم پیشنهاد میشه. یک انتخاب نهایی خوب، گوشواره‌هایی با فرم بیضی شکل هستند.

گوشواره مناسب فرم صورت

 

گوشواره مناسب فرم صورت مستطیل

برخلاف فرم صورت گرد و مربع، افرادی که فرم صورت مستطیل شکل دارن بهتره از گوشواره‌های کوتاه‌تری که بیشتر فرم‌های نرم و منحنی دارن استفاده بکنن. مثل گوشواره‌هایی به فرم دایره.

گوشواره مناسب فرم صورت

 

گوشواره مناسب فرم صورت بیضی

در مقاله‌ی انواع فرم صورت گفتیم فرم صورت بیضی، فرم نرم‌تری از فرم صورت مستطیل هست. در نتیجه گوشواره‌های پیشنهادی برای فرم صورت مستطیل، برای فرم صورت بیضی هم پیشنهاد میشه. تفاوتی که در انتخاب گوشواره وجود داره این هست که گوشواره‌هامون برای این فرم صورت از نوع زاویه‌دارتری انتخاب بشن.

 

گوشواره مناسب هر فرم صورت

گوشواره مناسب فرم صورت الماس

باز هم شما رو ارجاع میدم به شناخت انواع فرم صورت. ما متوجه شدیم که افرادی با فرم صورت الماس گونه‌های برجسته و عریضی دارن. بخاطر همین موضوع هم بهتره از گوشواره‌های کشیده و ظریف‌تر استفاده بکنن. اگر فرم صورت شما به شکل الماس هست و علاقه به استفاده از گوشواره‌هایی دارین که خیلی ظریف هم نباشن، در این صورت از مدل‌هایی از گوشواره‌ها استفاده بکنید که در قسمت پایینی حجیم‌تر باشن.

گوشواره مناسب فرم صورت الماس

 

گوشواره مناسب فرم صورت قلب

از اونجایی که فرم صورت‌های قلب و یا مثلث وارونه، چانه‌های ظریف‌تری دارن، بهترین پیشنهاد براشون، گوشواره‌هایی با فرم مثلث هست. البته به طور کلی‌تر گوشواره‌های حجیم به شدت توصیه میشه. به هرحال گوش در نزدیکی چانه قرار داره و بزرگ بودن گوشواره‌ی انتخابی به متعادل شدن فرم صورت کمک میکنه.

گوشواره مناسب فرم صورت قلب

 

گوشواره مناسب فرم صورت گلابی

فرم صورت گلابی یا همون مثلث، برعکس فرم صورت قلب هست. از این جمله نتیجه میگیریم در انتخاب اکسسوری باید برعکس فرم صورت قلب عمل کنیم. انتخاب گوشواره‌هایی که در قسمت بالا حجیم‌تر هستن و هرچقدر که به سمت پایین میان باریک و ظریف‌تر میشن، بهترین انتخاب برای فرم صورت گلابی هستن.

 

گوشواره مناسب هر فرم صورت

در نهایت جا داره بگیم هیچ گوشواره‌ی تعیین شده‌ای برای فرم صورت شما وجود نداره. شما طبق سلیقه‌ی شخصی خودتون میتونید انتخاب های بیشتر و متفاوت‌تری داشته باشید و به زیبایی بدرخشید.

 

اگر مقاله انواع فرم صورت رو مطالعه کردید وهمچنان در تشخیص فرم صورت خودتون تردید دارید، پیشنهاد ما به شما اینه که معکوس عمل کنید. گوشواره‌هایی با فرم‌های مختلف رو امتحان کنید و ببینید کدوم یکی از اونا بیشتر بهتون میاد. برامون بنویسید دوست دارید تو مطالب بعدی در مورد چه چیزهای دیگه‌ای که با توجه به فرم صورت باید انتخاب بشن، حرف بزنیم؟

 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش